Ogłoszenie

<font color=red><font size=4><b>Odliczanie czasu</font>

NiusyNiusy

#1 2009-09-23 13:50:11

dia8el

-TD-administrator

status dia8el@aqq.eu
2392483
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2008-05-16
Posty: 5815
GRID: -TD-dia8el
YouTube: dia8el
F1 2010: dia8el TD
DIRT 2: -TD-dia8el
BF BC 2: -TD-dia8el
WWW

Regulamin Ligi Team DOOM

Liga Team DOOM Sezon 2 Wiosna / Lato 2009
Regulamin (z dnia 23-09-2009)



WIDOCZNE TYLKO DLA TD i TDr






1. ORGANIZACJA LIGI

1.1 CZAS, UPRAWNIENIA, ZARZĄD

* Liga Team DOOM (zwana dalej LTD) to turniej wewnętrzny Team DOOM, w którym udział biorą tylko zarejestrowani członkowie forum www.teamdoom.pun.pl posiadający kategorię użytkownika -TD-member oraz (jeśli Kierownictwo Ligi wyrazi na to zgodę) -TD-rekrut z tzw. Zieloną Kartą.

* LTD trwać będzie do grudnia 2009 r. (dokładna data będzie podana w terminie późniejszym).

* Spotkania należące do Ligi podzielone są na dwa typy: kwalifikacje oraz wyścigi.

* Daty, dyscypliny oraz godziny spotkań będą publikowane na forum w dziale dziale poświęconym Lidze, zawsze z odpowiednim wyprzedzeniem.

* Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie LTD to: dia8el oraz LowGLoco




2. SPRAWY TECHNICZNE I PRZEBIEG SPOTKAŃ

2.1 UTRATY POŁĄCZENIA Z GOSPODARZEM SESJI

* Jeśli Gospodarz sesji (host) utraci połączenie (DC), a sesja załamie się (pozostali Gracze także zostaną rozłączeni), wówczas wszyscy Gracze podłączają się ponownie do sesji Gospodarza. Hasło pozostaje bez zmian.
Wyniki przejazdu, w którym rozłączyło Gospodarza oraz pozostałych graczy są nieaktualne, a przejazd zostanie powtórzony.

* Jeśli Gospodarz sesji (host) utraci połączenie (DC), a sesja nie załamie się (pozostali Gracze będa dalej na torze), to wszyscy mają obowiązek ukończyć dany wyścig, a następnie dołączyć się ponownie do sesji Gospodarza. Hasło pozostaje bez zmian.
Wyniki przejazdu, w którym rozłączyło Gospodarza są ważne, a screena z tabelą końcową obowiązkowo zrobi Zastępca Gospodarza (oraz - jeśli to możliwe - dowolny inny Kierowca).

* Jeśli w następnym przejeździe znów gospodarz (host) utraci połączenie (DC), a sesja nie załamie się (pozostali Gracze będa dalej na torze), to sesję zakłada i prowadzi Zastępca Gospodarza. Hasło pozostaje bez zmian.
Wyniki przejazdu, w którym ponownie rozłączyło Gospodarza są ważne, a screena z tabelą końcową obowiązkowo zrobi Zastępca Gospodarza (oraz - jeśli to możliwe - dowolny inny Kierowca).



2.2 KWALIFIKACJE

* Ustawienia rozgrywki w kwalifikacjach LTD S2:

- Damage On,

- Collisions On,

- Assists Enabled,

- Catch OFF.


2.3 PRZEBIEG KWALIFIKACJI:

* Zaleca się pojawienie się na kwalifikacjach, najlepiej ok 5-10 min przed wyznaczoną godziną

* Kwalifikacje odbywać się będą na wybranych 3 torach z wyścigu,

* Na każdy z 3 wyznaczonych torów przypadają 2 sesje po 10 minut każda (razem 6 x 10 min = 60+5 min, czyli ok 1 godziny),

* Aby kwalifikacje były kompletne zawodnik musi zaliczyć minimum po 1 przejeździe na torach A, B i C,

* Kolejność przejazdów: A-B-C (przerwa 5 min) A-B-C,

* Suma najlepszych czasów każdego zawodnika z 3 torów to czas uwzględniany przy ustalaniu kolejności startowej w wyścigu,

* Przy podliczaniu najlepszych czasów zawodnik musi dysponować czasem przejazdu z każdego z 3 torów. Jeśli brak jakiegoś czasu, to za każdy z torów bez PB (ROK, DC, itp) zawodnikowi doliczane jest 300 sekund,

* UWAGA! Gospodarz sesji odlicza czas kwalifikacji. Wszyscy zawodnicy zobowiązani są do natychmiastowego wycofania się z wyścigu (RETIRE w ciągu 5 sekund) na polecenie gospodarza sesji!
Brak wycofania się z wyścigu spowoduje nałożenie kary (+60 sekund dla każdego zawodnika, który na zrzucie ekranu nie będzie miał napisu RETIRED),

* Podczas kwalifikacji zachowujemy wszystkie zasady fair-play oraz obowiązują wszystkie zakazy dot. sposobów poruszania się po drodze,

* Podczas kwalifikacji nie wolno używać CHATU! Wyjątkiem są bardzo pilne sprawy mające wpływ na bezpieczeństwo pozostałych graczy,

* Pamiętaj, że po rozbiciu auta natychmiast wciskamy SPECTATE!


2.4 ORGANIZACJA KWALIFIKACJI POWYŻEJ 12 GRACZY:

* Z uwagi na możliwość przystąpienia do Ligi liczby uczestników większej niż 12 postanowiono, że w takim przypadku sesja kwalifikacyjna odbywać się będzie na 2 serwerach jednocześnie, po połowie chętnych na każdym. Przykład: przy 14 zawodnikach po 7 osób na każdym serwerze.

* Po zakończeniu kwalifikacji wszystkie czasy zostają umieszczone w tabeli, a udział w wyścigu bierze tylko 12 najszybszych kierowców (12 pierwszych czasów z tabeli).




2.5 WYŚCIG

* Ustawienia każdego Wyścigu rozgrywanego w ramach LTD:

- Damage On,

- Collisions On,

- Assists Enabled,

- Catch OFF.


2.6 PRZEBIEG WYŚCIGU:

* Zaleca się pojawienie się w lobby ok 5-10 min przed wyznaczoną godziną

* Każda sesja wyścigowa składać się będzie z 8 wyścigów.

* Przewiduje się, że każdy tor będzie inny, a liczba okrążeń ustalona jest na 5, oraz 7 dla torów typu "sprint"

* Godzina startu będzie pilnie przestrzegana przez Gospodarza lub/i jego Zastępcę, co oznacza, że nie ma mowy o przesunięciu godziny startu z uwagi na spóźnionego kierowcę.

* Za spóźnienie/ nieobecność nie są przewidziane kary.

* Podczas wyścigu zachowujemy wszystkie zasady fair-play oraz obowiązują wszystkie zakazy dot. sposobów poruszania się po drodze,

* Podczas wyścigu nie wolno używać CHATU! Wyjątkiem są bardzo pilne sprawy mające wpływ na bezpieczeństwo pozostałych graczy. Więcej na ten temat w punkcie 7.

* Pamiętaj, że po rozbiciu auta natychmiast wciskamy SPECTATE!




3. WYNIKI I PUNKTACJA

3.1 ZRZUTY EKRANU

* W trakcie wyścigu na serwerze są 2 osoby (Gospodarz i Zastępca), które są odpowiedzialne za zrzuty ekranu z tabelami wyników po każdym wyścigu. Jeśli zachodzi taka potrzeba, to wyznaczana jest 3 osoba.

* Po zakończonym Wyścigu Gospodarz lub/i jego Zastępca tworzą podsumowanie Wyścigu

* Następuje zliczenie punktów z każdego wyścigu na konto danego kierowcy.

* Kierowca, który uzyska największą liczbę punktów zajmuje pierwsze miejsce, osoba  z drugim wynikiem punktów zajmuje miejsce drugie i tak dalej…

* Na forum, w temacie związanym z danym wyścigiem zostają podane do publicznej wiadomości galerię ze zrzutami ekranowymi, a także tabelę podsumowującą. W dalszym czasie - jeśli będzie dostępne - także wideo.


3.2 PUNKTACJA

* Punkty z końcowych tabel wyścigów (zrzutów ekranowych) są sumowane na konto danego Gracza.

* Suma punktów ze zrzutów ekranowych tworzy kolejność od 1-12

* Na podstawie ww. obliczenia zawodnicy otrzymują punkty do tabeli z klasyfikacją generalną wg klucza:

Miejsce = ilość punktów
1 = 15
2 = 13
3 = 11
4 = 9
5 = 8
6 = 7
7 = 6
8 = 5
9 = 4
10 = 3
11 = 2
12 = 1

* DNF/ ROK/ DC punktów brak.




4. BEZPIECZEŃSTWO WYŚCIGÓW

Jest to bardzo ważny punkt! Dzięki przestrzeganiu pewnych zdroworozsądkowych zasad możemy bardzo podnieść poziom naszej gry.
Zanim więc dopuścisz się któregoś z poniższych przewinień po prostu dwa razy pomyśl – czy zrobił byś coś równie idiotycznego jadąc w prawdziwym samochodzie i ryzykując swoje życie?
Podczas każdego Treningu/ Wyścigu zwracamy szczególną uwagę na to, by grać fair-play. Jak już pisałem – staramy się też nie stwarzać (szczególnie w bezmyślny sposób) zagrożenia kraksą na torze. GRID jest w tym względzie bardzo spektakularny, ale Liga Team DOOM powstała w innym celu. Aby się wyżyć możesz skorzystać jedynie z Destruction Derby...
Każdy uczestnik Zawodów zobowiązuje się do przestrzegania poniższych zasady jazdy, które zostają oficjalnie wprowadzone jako obowiązujące w LTD:


4.1 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
A)    Nigdy nie skręcamy na prostej startowej w bok zaraz po starcie, jeśli obok nas jedzie inny samochód. Taki skręt dopuszczalny jest tylko wówczas, gdy zawodnik przed Tobą nie ruszył lub ruszył zdecydowanie wolniej, a manewr skrętu nie spowoduje zepchnięcia innego gracza jadącego obok.

B)    Zawsze przed zmianą toru jazdy staramy się sprawdzić, czy ktoś nie znajduje się właśnie w martwym punkcie naszego widoku - używamy klawiszy End, Del, Page Down (domyślnie) do patrzenia w tył, lewo i prawo. W czasie jazdy w dużym zgrupowaniu pojazdów zaleca się korzystanie z kamery zewnętrznej, widok "zza samochodu", który daje nieporównywalnie większe pole widzenia, niż np. widok "z maski"...

C)    Po wypadnięciu poza trasę nigdy nie wycofujemy się na tor prostopadle (tyłem/przodem), wprost pod pędzące auta, . Takie coś będzie szczególnie surowo karane. Jedyny sposób to włączenie się do ruchu tak, aby jak najmniej narazić innych kierowców na zderzenie (wracamy na tor przodem i pod małym kątem).
Jeżeli wypadek nastąpił na torze bez pobocza i utknąłeś na bandzie także nie wolno Ci wycofać wprost pod jadące auta. Muszą być na tyle daleko przed nadjeżdżającymi Graczami, abyś zdążył wycofać i dalej jechać LUB jeśli nie masz pewności, że zdażysz - stój i pozwól im bezpiecznie przejechać.

D)       Zabrania się pozostawiania na trasie wraku! Po rozbiciu auta należy natychmiast opuścić wyścig i przejść do trybu „spectate”. Wyjątek stanowią sesje specjalne typu Destruction Derby...

E)    Po wypadku zabrania się poruszania się po torze autem z uszkodzeniem układu kierowniczego tak wielkim, że nie pozwala ono na sensowną kontynuację jazdy (czerwona kierownica, brak możliwości skręcania). Stwarza to zbyt duże niebezpieczeństwo dla innych graczy. W takim wypadku należy jak najprędzej wycofać się z wyścigu do trybu „spectate” lub do wyników.

F)    Niedopuszczalna jest jazda wstecz, pod prąd, ustawianie aut w poprzek w celu stworzenia blokady, jazda wstecz w czasie startu, postój w miejscu na polu startowym (nie dotyczy ostatniego pola startowego)…

G)    Zabronione są wszelkie formy ewidentnie celowego wypychania przeciwnika poza tor, zajeżdżanie drogi na prostej szybszemu zawodnikowi, itp.

H)    Zabronione jest nadmierne ścinanie zakrętu, przy czym chodzi tutaj o wykorzystywanie tzw. „skrótów” które pokazuje między innymi wystawiony już w galerii film: http://www.youtube.com/watch?v=je4CK7pTiiY



5. SKARGI I ZAŻALENIA

* Żadne kwestie sporne nie mogą być rozpatrywane na czacie podczas wyścigu - jest to zabronione!

* Po każdym wyścigu - w lobby - jest czas na złożenie uwag co do łamania zasad fair-play, przy czym może to być tylko krótka wymiana zdań. Pamiętajcie, że gramy o "złote kalesony" więc naprwde nie ma sensu kruszyć kopii o nieumyślne błędy.

* Zawodnicy uczestniczący w nierozstrzygniętym w lobby sporze mają obowiązek wyjaśnić i zażegnać konfikt poza grą, czyli przez rozmowę na GG, Skype, etc.

* Ostateczna ocena kwestii spornych należy do Kierownictwa LTD i jest nieodwołalna. Liczę na to, że nigdy nie będzie dochodziło do sytuacji, w których będzie musiało interweniować Kierownictwo. Traktujcie to jako ostateczność.





6. KOMUNIKACJA W GRZE

6.1 CHAT WBUDOWANY W GRĘ

* Całkowicie zabronione jest pisanie na czacie w trakcie trwania wyścigów ligowych.

* W czasie wyścigu czat służy jedynie do wydawania komend przez Admina, jego Zastępcę lub osobę wyznaczoną w tym celu przez Admina.

* Jedynym miejscem, gdzie podczas wyścigów można się bez ograniczeń komunikować jest lobby. Zaleca się pisanie dopiero wówczas, gdy wyścig dobiegnie do końca (minie 30 sekund od przekroczenia mety przez pierwszego kierowcę).

*  Zabrania się używania przekleństw oraz wywoływania kłótni, także przez dwuznaczne wypowiedzi. Zakaz ten obowiązuje przez całą sesję LTD (K i W, nie zależnie czy jesteś w lobby, czy poza nim).

* Niedopuszczalne jest spamowanie na czacie.


6.2 TEAM SPEAK

* Nie ma żadnych przeciwwskazań co do używania TS podczas rozgrywek ligowych.




7. ROZSTRZYGNIĘCIE TURNIEJU (ZAKOŃCZENIE LIGI LTD S2)

* Planowane zakończenie LTD S2 nastąpi w sierpniu (dokładna data zostanie jeszcze podana).

* Zwycięzca Ligi zostanie wyłoniony po końcowym podliczeniu punktów z całego sezonu i po zatwierdzeniu wyników przez Kierownictwo Ligi Team DOOM.

* Dla zwycięzców LTD S2 przewidziane są nagrody niespodzianki :-P Ponadto pierwsze trzy osoby zostaną uhonorowane stosownymi tytułami i wyróżnieniami na forum oraz zyskają - rzecz jasna - uznanie innych członków Team DOOM. (+1000 pkt do Respektu ;-P )




8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

* Regulamin Wchodzi w życie z dniem ogłoszenia. Wszelkie jego zmiany będą ogłaszane w odpowiednim temacie na forum i obowiązują od dnia ich publikacji.

* Wszelkie kwestie nieuregulowane tym postem będą rozpatrywane w odniesieniu do Zasad Team DOOM.

* W sprawach, których nie wyjaśnia niniejszy regulamin, a także inne regulaminy na stronach www.teamdoom.pun.pl ostateczne zdanie i ocena należą zawsze do Organizatora lub/i jego Zastępcy.








Kierownictwo Ligi Team DOOM Sezon 2 / 2009
dia8el & LowGLoco


http://i49.tinypic.com/502p8z.jpghttp://oi56.tinypic.com/iefdjl.jpg http://i28.tinypic.com/1j4thx.jpg
http://i26.tinypic.com/2150ft2.jpg
http://oi51.tinypic.com/33nckcp.jpg

Offline

 
Various Artists Exclusive Tunes S.G. 32
Aktualizacja 02-10-2010

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.specjalna2010.pun.pl www.2sp.pun.pl www.bzevuv.pun.pl www.hordon.pun.pl www.pndc.pun.pl