-TD-administrator
Liga Team DOOM z Zieloną Kartą...
Witam!
Postanowiliśmy dodać trochę pikanterii naszym ligowym zmaganiom. Z dniem dzisiejszym uruchamiamy tzw. Zieloną Kartę (ZK), która jest przepustką na spotkania ligowe dla zarejestrowanych użytkowników forum, którzy otrzymali rangę -TD-rekrut.
Dział w którym teraz jesteś nie jest widoczny dla osób, które nie należą do TD oraz tych które są na forum zarejestrowane, ale nie ma ich na liście ubiegających się o członkostwo.
Ale do rzeczy:
Każdy -TD-rekrut ma prawo dołączyć do Ligi Team DOOM S1.
Ilość miejsc jest ograniczona, więc decyduje pierwszeństwo zgłoszeń.
Jeśli chcesz brać udział w rozgrywkch ligowych musisz koniecznie:
1. Zapoznać się z regulaminem LTD. Zgłaszając się do jazdy z LTD akceptujesz wszystkie warunki zawarte w Regulaminie (regulamin zostanie uaktualniony, gdyż pierwotnie nie przewidywaliśmy udziału osób spoza TD).
2. Przeczytać ze zrozumieniem posty z warunkami kwalifikacji (np. tu) i wyścigu (np. tu) z poprzednich spotkań, aby wiedzieć co i jak rozgrywa się - na kwalifikacjach (zwsze w środy o 21.), a co i jak dzieje się w czasie Wyścigu (co piątek o 21.).
3. Wpisać poniżej post ze swoim zgłoszeniem.
W razie pytań piszcie śmiało w tym temacie. Czekamy na Wasze zgłoszenia. Obecnie w LTD biorą udział:
1. crystal84
2. LowGLoco
3. dia8el
4. Bysiek
5. leszek1111
6. PL-Driver
7. PrONooB
8. viljar
9. kycu
10. CjFalcon
11.
12.
Obowiązkowe malowanie aut kierowców z Zieloną Kartą...
LowGLoco napisał:
Schemat malowania dla rekrutów:
BRANDING
--PATTERN:
14 wzór od lewej
--COLOURS:
1. 34 od prawej lub 32 od lewej (jak kto woli )
2. 5 od prawej,
3. 23 od prawej
SPONSORS
1. ARLEN NESS - biały (czarne tło)
Pozostali sponsorzy do wyboru (najlepiej nie kolorowe)
.
Nick rekruta TD
Nie ma obowiązku zmiany nicka w trakcie jazdy jako rekrut TD. Dopuszczalne jest jednak użycie taga:
-TDr- plus nick, np: -TDr-ktostam
Używanie tego taga zobowiązuje jednak do szczególnie ostrożnej jazdy na serwerach publicznych, gdyż chcemy aby dobre imię TD było godnie reprezentowane - nawet przez Rekrutów.
EDIT: 01-12-2008:
AKTUALNIE MAMY 1 MIEJSCE WOLNE W PODSTAWOWYM SKŁADZIE LTD S1
Offline
To ja się zgłaszam jeździć umiem a pierwszy raz jeśli będę to mi nie zaszkodzi myśle hm?
a pytanie mam, co jak w ostatniej chwili nie będę mógł pojechać? np siła wyższa?
Offline
Ja bym chetnie pojezdzil ale moja praca czesto konczy sie np o 22:00 wiec nie zawsze wyrobie ... tak wiec zalezy to czysto od was czy bede mogl pojezdzic (niestety nie moge przez prace zagwarantowac 100% frekwencji)
Offline
-TD-administrator
Dobra. Mamy więc już dwóch nowych w LTD
10. kycu
11. extream
Nieobecność przez siłę wyższą/ pracę jest zrozumiała. Tak jak pisał Leszek... Tak więc - jak to się mówi - "szerokości i przyczepności" <>
Do zobaczenia w środę o 21. Będzie piekło...
Offline
Zbanowany
Jedno wolne miejsce :O Więc jeśli można - zgłaszam się
Offline
-TD-administrator
CjFalcon napisał:
Jedno wolne miejsce :O Więc jeśli można - zgłaszam się
hehe - załapałeś się jak Hamilton na MŚ - rzutem na taśmę
EDIT: 04-11-2008:
PEŁNA OBSADA - AKTUALNIE BRAK MIEJSC W PODSTAWOWYM SKŁADZIE LTD S1
Offline
wow! nr 10 , mój ulubiony numer jak i w dzienniku z podstawówki, technikum, na liście studentów no i nr samochodu w GRID ;D ...zbieg okoliczności? szczęście?
Offline
Zbanowany
dia8el napisał:
hehe - załapałeś się jak Hamilton na MŚ - rzutem na taśmę
Ostatni będą pierwszymi
Offline
Dobra wlasnie wrocilem z pracy po 30 godzinach jestem jak zwloki ogolnie jutro mam 8 - 18`ta wiec o ile dam rade to sie pojawie ale nie gwarantuje bo moge poprostu pasc i sie nie podniesc
Offline
-TD-administrator
Uwaga!
10. kycu
11. extream
12. CjFalcon
Czy zapoznaliście się z Regulaminem?
Przypominam też, o wyjątkowej formie spotkań K07 i W07.
Tylko i wyłącznie w tych dwóch dyscyplinach nie ma czegoś takiego jak zasady. To paradoks, bo zasady fair-play o które powyżej pytam tu nie obowiązują... W kolejnych sesjach Ligi jednak będą one surowo egzekwowane, więc musicie je dobrze znać.
Wracając do K07 i W07 (dziś i piątek)
Pamiętajcie o tym, że nie dojechanie do mety lub wrak oznacza brak punktów, a o gromadzenie punktów w Lidze chodzi. Weźcie to pod uwagę wybierając strategię gry na dziś wieczór i piątek.
Ponadto dziś nadal obowiązuje zasada trzech najlepszych czasów... więc jeśli zależy Ci na pozycji startowej musisz starać się być najszybszy, a nie najbardziej zabójczy... hyhyh
Offline
-TD-administrator
Oczywiście masz rację lechu... tylko dlaczego zdradziłeś moją strategię...
hhahahah
Offline
Tak, zapoznałem się z regulaminem. I mam pytanie, w jaki sposób jest robione to w -TD-, że po kwalifikacjach, każdy ustawiany jest wg czasu w wyścigu? . Niedawno to odkryłem ale niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Czy ustawienie na starcie nie zależy aby od tego, kto pierwszy wciśnie SHIFT przed pierwszym wyścigiem?
Offline
-TD-administrator
gdy grasz na poza private, to w pierwszym z 3 wyscigów o kolejnosci decyduje kolejnosc wcisniecia shift przez kierowcow stajacych do wyscigu. Nastepny dwie trasy to gra wyznacza Ci pole bazujac na punktach ktore zdobyles w poprzednich przejazdach.
Natomiast na private jest zupelnie inaczej, bo tu nie ma serii wyscigow, tylko zawsze mozna hostowac po jednej trasie (to najwieksze kretynstwo tej gry). Dlatego za kazdym wyscigiem na private o kolejnosci startowej decyduje kolejnosc wcisniecie shift.
Podczas kwalifikacji - kolejnosc jest dowolna. Kto jak chce.
Podczas wyscigu wciskamy shift jednen po drugim, kazdy zna swoje miejsce na starcie przed wyscigiem i wie kiedy nalezy ten shift wcisnac by sie prawidlowo ustawic.
Offline
No właśnie i o to mi chodziło. Czyli po kwalifikacjach będzie tabelka z wynikami (z czasami) i wówczas wiem, że np ja wciskam pierwszy SHIFT?
Ostatnio edytowany przez kycu (2008-11-05 10:15:27)
Offline
-TD-administrator
kycu napisał:
Czyli po kwalifikacjach będzie tabelka z wynikami (z czasami) i wówczas wiem, że np ja wciskam pierwszy SHIFT?
Optymista! hahahah
Tak. Tak dokładnie jest...
Offline